Nilayy03 barbiee_ kızım 2 yaşında yakında kesicem inşallah sabır taşı şipariş verdim diğer türlü bırakmıyor çok düşkün
momas barbiee_ geçen instagramda gördüm 8-9 aylıkken kesmek iyiymiş. Bende sanırım yaşına varmadan keserim. Zaten ilk 6 ay önemli. Sonrasında ek gıda bilmem ne büyüdükçe sofraya oturacak. Açıkçası öyle 1.5-2 yaşına kadar emzirme taraftarı değilim.
Sesimgeliyomuuu barbiee_ ben henuz kesmedim suan 18 aylik 21 aylik olunca kesmegi dusunuyorum ama kizimdan cok ben kiyamiyorum😢😢😢 zormu acaba bende surda bekliyim
Sesimgeliyomuuu barbiee_ 24 aylık olunca temmuz oluyor ve ben o zaman memlekete gidiyorum her sene düzenli memlekete gitmeden her şeyi halletmem lazım O yüzden😂😂😂 Önce meme sonra tuvalet eğitimi yapabilirsem tabii ki😂😂
Nilayy03 barbiee_ deniyim hemen işe yaradımı sizde kızım çok düşkün bir yandan da korkuyorum çok ağlıyor vermeyince
moommyyyylik barbiee_ nasıl başladınız gece neler yapıyorsunuz lütfen yazar mısınız 18 aylık yarın başlıcam
Asyaveannesi04 barbiee_ yoo çok düşkündü konuştum annecim memeler hasta olmuş dedim bir sordu iki sordu sabır taşı da sürdüm anne hasta olmuş dedi sonrada sormadı her istediğinde su, kefir, ayran verdim
barbiee_ Sesimgeliyomuuu üst üste zor olur ya 😀 bende orucum var borç tutacam ramazan geliyor daha zor oluyor emzirmek benim için halsiz kalıyorum