Merhabalar.. bebeğimin göbek bağı 8.gün düşmüştü. Sonrası banyo yaptırdık. Neyse şu an 53 günlük hala tam iyileşmedi. Ara ara küçük sarı akıntılar bulaşıyor kıyafete. Şimdi de baktım hafif kanamış az da olsa kıyafete bulaşmış. Korktum, enfeksiyon mu olur sizce? Başına böyle bir şey gelen var mı? Şu ana kadar iyileşmesi gerekmez miydi?