Meri-Mel Aselinannesi0655 Sıfır mi alacaksınız 6 aydan sonra 1 de içebilir ama 15 gün daha 2 içmese daha iyi bence
kelebegiminannesiyim Aselinannesi0655 7. Aya geçtiğinde aldık biz. Doktorumuz öyle dedi. Çünkü ilk 28 gün yenidoğan olarak sayıldığı için. 6. Ayı tamamladıktan sonra 2 numaraya geçebileceğimizi söyledi. 7 aylık olunca 2 numaraya 13 aylık olunca 3 numaraya geçtik.