asli57 Kızım 8 buçuk aylık sürekli grip bitiyor bir hafta sonra yine kalabalığa falan da girmiyoruz niye oluyor anlamıyorum şimdi iki dişi birden çıkıyor ne uyuyor ne Yiyor sürekli bir ağlama hali artık ne yapacağımı şaşırdım