kurnazz kızlar iki kere test yaptım birinci teste silik çizgi ikinci teste tek çizgi sizce neden olmuştur
gunay2007 Ronron net olsun diye sabah ilk idrarını yap bence hamileysen eğer eninde sonunda öğreneceksin test yap bişey çıkmazsa doktora git belki sende de kist vardır bu yüzden olmuyordur adetin
defnesmom3 Ronron bir ay geçsin olmazsan o zaman şüphelen derim ben bir ay olmadım çünkü düzensiz ne zaman olacağı belli olmuyo sonra hamileydim hatta ben o ayda hamileymisim bir gittim 5,5 haftalık
Ronron defnesmom3 benimkilerde normalde düzensiz bebeğimi ağusta sütten kestim hala dengszdi ama çok oldu bklcem zaten korkuyorm ama olursada yaplcak bişi yok zaten
defnesmom3 Ronron geliyorsa bir bebiş nasibiyle gelir ☺️ sütten fln yeni kesti düzensiz olması normal,beden yerine 2 yılda anca geliyo zaten