Selamlar, yarın oğlumun 1 yaş kontrolü var. Erken saatte gideceğim için kahvaltısı ve sonraki beslenmeleri yanımda olacak en kolayından besleyici olarak yanıma neler alabilirim?
Kendim bi öneri ile geleyim,
Pişirdiğim tam pirinç ununun üstüne, Muzu, avokadoyu ezip üstüne de ceviz veya bebe bisküvisi ekleyip yanıma alıyorum. Böyle günlerde pirinç ununun tok tutuculuğuna ihtiyacım oluyor yalan yok :)
Siz neler yapıyorsunuz?