beequeen aslında ıkıncı cocugum ama sankı ılk gıbı korkuyorum hemen uzuluyorum bırazda panık atak yasıyorum annelık cok degerlı bısey neden cennet annelerın ayakları altında sımdı cok daha ıyı anlıyorum rabbım kalbıme ınsırah ferahlıgı ver dıyorum herseyı kafaya takıyorun sureklı bebegı ızleyıp duruyorum 2 gunlukken bı tıtreme yasamıstı 5 gunlukken eeg cektırdık elhamdullıllah temız cıktı ama beynımdekı sesler susmuyor uyku apnesı uyku myoklonisi oldugunu yada zor bır dogumdu ondan olabılecegını soyledıler cok sukur o tıtreme cok azaldı hatta bıttı gıbı ınsaallah ama benım yuregım o eeg ıcın randevu beklerken yogun bakıma aldılar ozaman cok yandı tramva gıbı oldu panık atagım tetıklendı nefes alısı bıle bana degısık gelıyor bılmıyorum nasıl atlatacagım kanamam devam edıyor namazda kılamıyorum ama dua etmeye calısıyorum