Hanımlar merhaba. Benim 6 aylık prematüre bi kızım var. Zar zor ilaçlarla oldu zaten onu doğurana kadar iğneler ilaçlar aylarca yattım. Kızımdan önce 22 haftalık bi oğlumu kaybettim aniden suyum gelmişti. Şimdi size şunu soruyorum. Benim normalde 25 aralıkta adet olmam gerekiyordu olmadım. Perşembe günü evde test yaptım pozitif çıktı koşa koşa doktora gittim kanda hamilelik çıkmadı ama hala adet olmadım ve aşırı derecede akıntım var. Eşimle 1-2 kez korunmasız ilişkimiz oldu. Ona çok kızdım zaten. Acaba hamile olabilir miyim ya kanda çıkmadı geçen gün çok korkuyorum ya. Bebeğim mamayla besleniyor anne sütü almıyor