NewMomm1 Kendi dişçime sorduğum da her ne kadar temiz içerikli 0 katkı maddesi falan yazsalar, deseler bile içlerinde katkı maddesi mevcut o yüzden 3 yasına kadar normal su ile fırçalaman en sağlıklısı ben bile kendi cocuklarıma macun kullanmadım ilk 3 yasına kadar demişti. O yüzden hiç macun almadım fırçanın yanında çıkanlarıda öyle bir çekmeceye koydum duruyor zaten leke veya kararması yok olsa bile dökülecek bosu bosuna gereksiz seyler yutmasın diye düşündüm