Perii0 Kızlar bebeğim doğduğundan beri bebelack gold kullanıyoruz da şuan bulunduğum yerde hiç bı yerde bulamıyorum 6 aylık oğlum Aptamil alsam bşy olur muu ???
Antep27 Perii0 mecbur alicakasiniz ozmn hicbiryerde bulamıyorsanız birde içerse iyi bazı bebekler mama değiştiğinde içmiyor o yüzden az olanı alin
maysamoms33 Perii0 internetten şimdilik alın bence kademele geçiş yapın diğer bulunan mamaya bir anda değişiklik belki iyi gelmez
ekimkizi_ Ben netten söylüyorum ve stoklu gidiyoruz bazen başka marka kullanimi gaz ve kabiz yapiyor çok zor oluyor ben normal bebelac aldim mesela o bile mahvetmisti bebeğimi golddan başkasini kullanmadim uygulamalardan sipariş verin hizli getirenlerden
ekimkizi_ Perii0 konumuzda uygulamalardan siparis verilmiyor mu trendyol go getir falan baska mama kullanimi bazen bağirsaklari kötü etkiliyo ceremesini annelsr cekiyo😐
ekimkizi_ Perii0 amacım korkutmak değildi kusura bakmayın ama mama değişikliğinden dolayi kabiz olan bebekleri okudum burda ki benim bebeğimde de oldu
Perii0 ekimkizi_ çok haklısın canım benim de aklımda vardı ama sormak istedim buraya siz öyle yazınca direkt vazgeçtim saten