niloyaaa açık bir şekilde belirttim diyorsunuz ama size benim gibi birçok kişi tepki göstermiş. Bir sorun var demek ki. O zaman ifade etmek istediklerinizi tam anlatamadiniz. Denetleme ve yaptırım diyorsunuz evet ama bunların ne kadar etkili olmadığını bence herkes gibi sizde biliyorsunuz. Bende diyorum ki ayrıştırıcı konuşmamali. Birlik olmazsak herkes birbirinin hak ediş durumuna göre yorum yaparsa daha çok eziliriz. Olabilir kahve de içebilir insan değiller mi onlar? Sizinle ilgilenen memur illaki vardır. 1 saat bekledim diyorsunuz doğrudur ama 1 saat gözünüzün içine baka baka kahve içmemişlerdir yani bu imkansız diyorum, 24 saatin içinde gördüğünüz 1 saate göre yorum yapmayin bence. Bazıları çok yavaştır bazıları daha hızlı ve atiktir, insan hızlısina denk gelmek ister elbet ama her zaman olmuyor malesef. Kahve içilebilir memurlar kendi arasında dönüşüm yapabilir ama kimse kimseyi bu kadar bekletmez, bekletirse haberlik olur zaten. Yanlış da olsa tek bir yanlışa genellememek lazım herkesi. Denetim yapılınca bu değişmeyecek yani. O sırada en fazla kahve icmezler bu kadar 🥲