yohh_yavv Kızlar bebeğim 1.5 aydır yürüyor parmak ucuna basmıyordu normal yürüyordu şu 3 gündür sürekli olmasa da arada yürürken parmak uclarına basıp yürüyor 3-4 saniye kadar sonra hemen düzelip normal yürüyor neden yani internette otizm vs yazıyor korktum bu arada yürüteçe felanda bindirmedim
3kedili2bebekli yohh_yavv mama sandalyesinde ayak desteği olmamasi da buna sebep oluyormuş bir şey daha var belki de sadece canı oyle istiyordur ve çok normal bir durum geçici bir süreçtir muhtelemen cocuk doktoruna tabi ki sorun ama telaş yapmaya gerek yok 😊
pogacayanaginannesi yohh_yavv herşeyi otizme yormamak gerek insan pskilojik olarak yıpranıyor ki internete tam güvenmemek gerek içinin rahat etmesi için doktora sorabilirsin
14032 yohh_yavv 😂 İnternette yazanlara çokta takılmayın otizm olması için birçok faktöründe olması lazım tek davranış otizim diyemeyiz belkide oyuncağa bastı arasıra ayağı ağrıyordur
yohh_yavv 3kedili2bebekli mama sandalyesi içinde ayak destek aldık ama kafama takıldı desteksiz yürümeden önce parmak ucına basıyordu çünkü bi yerlere tutunup öyle gidiyordu ama desteksiz yürümeye başlayınca o huyunu bırakmıştı yine yapınca korktum doktora destekli yürürken sormuştum normal kendi yürmeye başlayınca bırakır demişti
14032 yohh_yavv çok şükür o zaman burda yazılanlara yada internettekilerine pekte güvenmeyin doktorda iyi demiş içiniz rahat olsun
3kedili2bebekli yohh_yavv her çocuğun yaptığı şey o parmak ucuna basar iner korkmayın sürekli yuruse bile koşmaya başlayınca bırakır diyen doktor var
yohh_yavv pogacayanaginannesi desteksiz yürüdüğü zaman da parmak ucuna basıp yürürdü ama doktor normal her çocuk yapıyor kendi yürüyünce düzelir dedi şuan ailemin yanındayım gidemedim deprem dolayısıyla ailemin yaşadığı ilçede hastane yok “Devlet var” ama orası da Suriye li dolu ve hiç ilgilenmiyorlar diye gitmek istemedim burdan eve döndüğümde direk yine doltora gideceğim
pogacayanaginannesi yohh_yavv doktor zaten normal demiş canım stres yapma kendine çocuğuna biraz zaman tanı dönünce götürürsün
veramommy Kızımda 14 aylık normal yürüyordu,son zamanlarda parmak ucunda yürümeye başladı,sanırım sürekli bi yerlere uzanmaya çalıştığından parmak ucunda yürüdüğünü düşünüyorum