bebek2anne1 Merhaba kızlar 20 günlüğüz şuan meme+mama gidiyoruz kızıma hipp mama kullanıyorum memeden çok mama içiyor sütüm az geliyor doymuyor mama veriyorum ama en iyi mama hangisi doyurucu ve kilo alımı olarak mama kullanan anneler bilgi verir misiniz günde kaç cc vermem gerekiyor ilk oğlumda hep anne sütü verdim ama kızımda erken doğum oldu sütüm cok geç geldi ve az maalesef o yüzden mama konusunda bilgili olan anneler yardımcı olabilir mi?
goktugunannesii_ bebek2anne1 gaz kabızlık ve kilo alımında bize iyi gelen mama aptamil prosyneo oldu her emmeden sonra o dönemler 30 cc verdim tabi çocuk belli ediyor doymadığında
bebek2anne1 goktugunannesii_ günde 1 defa kakasını yapıyor genel anlamda hep ıkınıyor ve mızmız bu mamadan kaynaklımıdır acaba?
SweetMom__ bebek2anne1 ek gıda yediği halde ki bazen istemiyor bile. Mama ile ortalama ayda 600 700 alıyor bazen değişiyor bu hep aynı olmuyor ama üstünde alıyor hep🧿 ve 1 2 aylık iken 1.5k kilo kadar alıyordu maşallah. Büyüdükçe haraket artıyor bu nedenle azalıyor kilo alımı.
ekimkizi_ Aşağı yukari her mama ayni sanirim birde bir bebeğe iyi gelen diğerine kötü geliyor denemek lazim.
bebek2anne1 ekimkizi_ sanırım öyle mama konusunda pek bir bilgim yok internetten baktığım zaman çok karışık şeyler çıkıyor kimi 30 cc içerken kimi bebek 90 cc içiyormuş kimi hipp kötü derken kimi başka marka öneriyor yani dediğiniz gibi her bebeğe sanırım deneyerek bulmak gerekiyor. Bebeğim biraz erken doğdu 37 haftalık olduğumuz zaman doğdu 3200 doğdu ama baya kilo verdi hala da toparlanmış değil o yüzden en iyi mamayı bulmaya çalışıyorum kilo aldıran doyurucu olan
ekimkizi_ bebek2anne1 bazen bazi bebeklere ne yapsan da kilo almiyo bunye meselesi benim bebeğimde yavas aldi küçük doğup ben bebelac gold kullandim hep
memoskaan Ben de hem anne sütü hem mama veriyorum fakat oğlum gazlı olduğu için gazlı ve kolik bebelere özel Evolvia AC kullanıyorum. Kilo alması bence mühim değil önemli olan sağlıklı olması ve içeriği. Gluten, laktoz hiçbiri yok bu mamada.