Merhaba hanımlar. Benm durumum şöyle;Belçikaya taşındık tamamen 3 ay olacak nerdeyse ve buraya geldim geleli hiç adet olmadım diyebilirim 3 ay boyunca. Sadece 1 ay önce 3-4 gün kahverengi şeklinde baya lekelenme geldi. Burda doktora gittim alttan baktı kötü bişey yok dedi. Çok kanama alanı var bunların dışarı çıkması lazım akacaktır kan dedi. Doğum kontrol hapına başlattı 21 günlük ve ilk defa kullandım. Bu hapı bitirdim 4 gün oluyor hala adetim gelmedi. Anlamıyorum niye böyle ne yapmam lazım iyice bunalmış durumdayım. Buna benzer durumları yaşayan varmı acaba yazabilir mi ? Fikir sahibi oluruz en azından🙏🏼 (buarada türkiyeden buraya gelmeden son 2 ay da buna benzer bi düzensizlik yaşamıştım ve orda bir prof gözükmüştüm hiçbişey yok demişti yine )