kbrmtn22 Merhaba kızlar 2 aylık bebeğim var her beslenmeden sonra ishal gibi altına yapıyor ama bu sürekli olan birşey bu normal mi ve o yüzden kilo alımı da yavaş ne önerirsiniz
alchn kbrmtn22 benimde 2 aylık 2 gündur öyle normalde 1 2 gun aralkla yapardı pazartsi doktora gitcem