Deletedmom444 arkadaşımın bebeği de 3 aylık baktım beline sarmış da sarmış Ben doğduğundan beri hiç sarmadım bana sen sarmıyor musun falan dedi Ben 8 aylık olana kadar daha sararım dedi Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
Arelll Deletedmom444 sizde eğe den bahsediyosunuz galiba bana da sar diyorlar arada gönül yapmak için sarıyorum hatta bende post açmıştım nedir bu diye
Deniz2961 Deletedmom444 arada bnde sarıyrm hm sck tutuyor hmde kndını geriye dogru attgında beli sert oluyr gtmıyr