26+5 günlük hamileyim dün eşimle birlikte olduktan sonra tuvalete gittim reçeteyle kurlarken pembe akıntı geldi ağrım sızım olmadı sabaha karşı uyandığımda karnımın üstüne yatmisim hafif sol kasığım ağrıdı geçti şu anda bir şey yok arada bebek hareket ettiğinde sanki özel bölgemde hissediyorum normal mi sizce 9 ocakta bide 4.gebeligim açıksasi biraz korktum başıma gelmedi çünkü hiç