yenianne3535
Gerginlik değil de ben çok çok mutsuz hissediyordum, hep ağlayasım geliyordu, sanki herşey bambaşka olmuş gibiydi, bebeğim bile sanki benim değilmiş gibi değişik kafalara girmiştim, benim bu durumum maalesef baya uzun sürdü, hatta şuan bebeğim 1 yaşına girecek ve ben hala o depresif halden tam çıkamadım 😢