Eso66 eve geldik 3 günlükken inne demeye başladı sonrasında sarılıktan dolayı hastane sürecimiz oldu sürekli beni gördü aileden konuşuyordum yanıma gittiğimde iki hafta sonra eve geldik inne demeye başladı hep birilerinden sıkılınca inne diye ağlar. 3 ayin içinde spontane sabah oynasirken video çekiyordum annem falan diyordum net anne dedi. Hala açıp açıp izlerim sonrada diyor şimdi 6 aya gircez babasına anne diyo anneme anne diyo. 3 aylıkken bile laf yetiştirmeye calisiyordu cevremdekiler bu konuşuyor diye şaşıyorlardı. 😂 ee anası kim falan diye ben çok konuşan bi insanım 😅 karnındayken de hiç boş bırakmaz birseyler sürekli anlatrdim ona 😂 ama hadi anne de diyorum hiç sesini çıkarmıyor diyorum gotun sıkışınca demesini biliyon ama 😂😂