sevincaylin Doğum öncesi 59 kilo, doğum yapalı 2 ay yarım oldu, 75le doğuma girdim şimdi 71de takıldım((. Ne yapa bilirim kilo verimi için?
sarapchanel sevincaylin 4 ay oldu doğum yapalı. 99 kilo ile doğuma gittim şu an 70 kiloyum ilk iki ay hamur işini tamamen keserek bol suyla çok iyi verdim şu an duraklamadayım çünkü tatlıyı kesemiyorum kiloyu da dert etmiyorum zaten 75 le hamile kalmıştım. Önerim bol su ve sıfır gluten
Tu_Na sevincaylin bu süreç normal değil oldun mu peki bende 80 kilo ile girdim daha sonra iki ayda 74 oldum sonra 86 oldum yedim yedim 9 ay regl olamadım diyet yaptım iki ağda 72 oldum şimdi boyum 1 76 kilom 72 normal kilomdaym