Merhabalar. Kızım 2 aylıkken kalça alfa degeri 59 ve 62 çıktı
Bir ay sonra takiple 63 ve 63 . Daha sonra 62 62 ölçtü. Ölçen her radyolog farklı idi. Ortopedi doktoru 60 in uzerinde deger olsa da kalça kemigi künt gelisimini daha tamamlamamis 6.ayda getirin rontgen cekelim dedi. Suan 4. Aya girecegiz
Benim gibi durumda olan var mi acaba icim icimi yiyor. Hicbir tedavi uygulamadan gelişimi beklemek değerlerde düşmeye sebep olur mu acaba. Yardimci olabilecek olanlar var mıdır