hilaldabaan Oğlum 8 aylık olmasına az kaldı sütümde azalma var sizce bestlak damla mı yoksa solların hapını mı almalıyım tam ismini unuttum hapın kullanın hangisinden memnun kalıp güzel geri dönüş aldınız?
hemshireanne hilaldabaan vitaminmis. Hatta birisi israrla onerdi sutu artirip mastit bile oluyomus insan. Bi donem kullanip biraka bilirsin. Bide dut kurusunu kaynatip icmeyi onermislerdi
hilaldabaan Ozooo ek gıda alıyor ama hani emdiğinde doymuyor mecbur mama vermek zorunda kalıyorum o zaman da
Ozooo hilaldabaan artık belli bir dönem sonra malesef süt azalıyor ve eskisi gibi kilo da almıyorlar onyüzden söyledim
hilaldabaan Ozooo gündüz ek gıda ile sıkıntı olmuyor ama gece doymayınca sık kalkıyor artık mama veriyorum bende ve hala gaz sorunumuz da var maalesef 🥹