Benim bebegimin yogurt yediğinde yüzünde kızarıklık oldu. Et yediğinde de olmuştu. Süt ve süt ürünleri, yumurta ve et vermedim 2-3 hafta. Sonra yogurt tadımı yaptırdım tekrar. Yine kızarınca alerji doktoruna götürdüm. Süt ve et alerjisi çıktı, diyetteyiz. Eğer kızarıklık bastırınca geçmiyorsa alerji demişti çocuk doktorumuz. Bastırınca yok oluyorsa döküntü olabilir.