14032 cakebabe uyandığında çok ağlıyor mu eğer ağlıyorsa yakında çıkabilir benim oğlumunda böyleydi 2 haftada çıktı ama zor oldu
poyrazsema002 3kedili2bebekli ne zaman geçer peki😅 biz artık uykusuzluktan kafayı yicez hiç susmuyor sürekli ağlıyor ve uykudan da. Ağlayarak uyanıyor 4 ay 25 günlük suan
3kedili2bebekli poyrazsema002 1 haftaya geçer muhtemelen 😂 bir anda geçiyor insan şaşırıyor ama sakinliyor bu arada sizde eglenceli iyuncaklar alın ilgisini dağıtın vs hem zihni yorulur daha iyi olur
poyrazsema002 3kedili2bebekli aşkım herşy aldım böyle varya 😅 olmuyor krizlik böyle iğne yapınca ağlar ya çocuklar ı şekilde ve hiç susmadan 🥺
3kedili2bebekli poyrazsema002 biliyorum hiç sebep yok basıyor yaygarayi 😂 ama geçiyor gerçekten geçiyor sabırlı olun en büyük rahatlamada emekleme başlayınca geliyor çünkü artık size anlatma ihtiyacı kalmıyor ne istiyorsa kendi gidip alıyor yapıyor
poyrazsema002 3kedili2bebekli kız ben o zaman a kadar ölmezsem görürüm herhalde 😅 suan acayip ağlıyor susmuyor hiç memnun olmuyor hep bır mızmız anlamadım valla 4 ay 25 günlük acaba ne zaman biter bu 4 ay atağı merak ediyorum 😅😅
emirasafyrgnc Bizim böyleyken 20-25 güne çıkmıştı sürekli ağladı iç çeke çeke şimdi üstler çıkacak tam balon balon oldu kızardı çıkamadı