3 aylık kız bebeğim var geçen haftalarda bı aglama krizi tutturdu uykuya geçerken bildiğiniz çığlık çığlığa tek olduğum içinde sanırım bnde panik kaldi bu ya ağlarsa ya sustiramszsam resmen kalbim cikacak eşim gidipde evde tek kaldimmi nasıl başa cikicam bilmiorum