Sabah kalktım bismillah enerjimi de modumu da yüksek tutup direksiyon eğitimine gittim.paralel parkı ilk yaptım sonra L parka gittik ama hocamın talimatları ile sarı çizgiye bastım sonra diğer 3 L parkı başarılı geçtikten sonra ikinci tura geçtik araç sollama sağa sola dönüşler hepsi çok iyi diyor hocam fakat tekrar paralel parka geldik yapamadım😣 parklarda sağ sol sinyal olayında sürekli hocam panik yaptırıyor açmazsan kalırsın falan daha pratik ve hızlı olman gerekir sinyal geç açtığın için kalırsın diyor bugün modu düşüktü benim de modum düştü şu ana kadar 5 ders aldım sınava girenler yada tecrübeli olan anneler den tavsiye istiyorum dua da edin bana 😩🥺