umyhl kullanabilirsin canım yenidoğandam itibaren diyor bende 3 buçuk aylıkken kullanmaya başladım.Zaten vakumu düşürüyor kendinde de deneyebilirsin.Şuan bebeğimin burnu tıkalı hırıltısı var gün içinde sık sık kullanıyorum.İnanılmaz bir şekişde mukus çıkıyor.Aspiratörle temizlemek çok zor zatwn yeterince verim alamıyorsun