Mihrimahimmmmmm canim benim kızım da 17 aylik olduhiç yemezdi ama bir kaşık bile sadece anne sütüyle geldi bu aya geçen ay dr test yapti demiri aşırı düşük çinko düşük b12 düşük takviye başladı şimdi en azından 2-3 kasik yiyor biraz düzelme var ama hala yemiyor yani günde 3 kasik yeter mi 17 aylik bebeğe surekli emiyor kilo alımı da çok az 8.800 falan hala sizin kilo alımı nasil kaç kilo şuan