Kontes0011 bize de özel eğitim merkezinde psikiyatri ve öğretmenler bu bilgisi vermişti ama uyaran eksikliği demişlerdi ekran da olmamasına rağmen. 2 yaşında isme bakma azdı, nesne bilgisi ve komut alma sınırlıydı, kanat çırpma vardı, ani yüksek ses çığlık vardı, erkek olanda göz teması kısıtlıydı ve duyusal olarak çok hassastı(eline ayağına çamur vs değse ağlamaktan mahvolur) çok şükür bir şey çıkmadı hepsi geçti. Gerçekten aralarında anlaşıyorlardı demek ki