Merhaba hanımlar oğlumla beraber sofraya oturunca çok ilgisi vardı yiyeceklere karşı. Bizi hep taklit ederdi. Ek gıdaya başladığımızdan beri ilgisizleşti. Bazen mama sandalyesine bile oturmak istemiyor. Asla yesin diye zorlamadım. Önüne koyup yiyeceklerle oynatıyorum. Normal mi sizde durumlar nasıl