Ne_alakasi_var_004 ppzeynep çok teşekkür ederim sabah beri moralım bozuluyor yok diye bu tablo iyi geldi bnm ilk bebegumde geç oldu insülin direnci başa bela tövbest.
Ne_alakasi_var_004 ppzeynep inşallah güzel haberlerimi sizede yazacağım 🥰 tekrar teşekkür ederim size
Ne_alakasi_var_004 ppzeynep selam iyi günler bugun 14. Gün hem adet oldum hemde test yaptım bir şey yok çıkmadı tek çizgi yani daha sonra çift olma ihtimali varmıdır acaba ya adet oldum üzerine fln görmüş olabilirmiyim acaba
ppzeynep Ne_alakasi_var_004 Üzgünüm. Yumurtlamanın 14.günü normalde de adet günüdür. Üzerine görme olduğunu sanmıyorum.🙁
Yaademm ppzeynep canım bende bu ay iğne vuruldum belirtilerin neydi benim 5. Gün arada adet ağrısı gibi ağrım oluyo tutmadı mi acaba yaa 😞
ppzeynep Yaademm Hiç belirti hatırlamıyorum iğneden sonra ama hamilelikte bel ağrısı, kasık ağrısı normal. Tutacaksa da o ağrılar olabilir.
Yaademm ppzeynep daha beşinci gün ama arada böyle adet olucam gibi ağrı geliyor sonra geçiyor anlaamdim ya
Ne_alakasi_var_004 ppzeynep bugun doktora tekrar gittim beşinci gün diye şimdi letu diye bi ilaç yazdı bittikden sonra pazar bekle pazartesi gel dedı nasıl olucak bakcaz artık letu kullandınız mı hiç
Ne_alakasi_var_004 Yaademm ewet ilk defa letu kullanıyorum daha önce gecen ay klomen kullndım sonra Ovitrelle igne vurundum ama olmadı doktora tekrar gittim bu daha kuvvetli ilaç dedı şimdi buna başladım sizde mi aynı tedavi görüyırsunuz
Yaademm Ne_alakasi_var_004 yok benim 3 falan klomen kullandım femara kullandim hiçbir işe yaramadı malesef