Merhaba sevgili anneler bebeğim 1 hafta sonra 2. Ayını tamamlayacak
2 haftayı aşkın bebeğim geceleri aska uyumuyor karnı tok altı temiz gazını çıkarıyoruz herhangi bir sıkıntısı yok çok şükür ama akşam 11-12 de uyanıyor her gece 4-5-6 ya kadar asla uyumuyor kafayı yemek üzereyim yatmadan önce duş aldırdım bana mısın demedi sizde böyle şeyler yaşadınız mı çözümünüz ne oldu acil yardım 😭