Bebeğim 11 aylık olucak yakında ama çok zorlanıyorum ailelerden uzak bir şehirdeyiz gün içinde 10 dakika bile olsa saçımı taramak duş almak vs istiyorum ama malesef hiç bir şeye yetemiyorum… sürekli birşeylerden eksik kalıyorum. Yoruldum sanırım. Eşimde destek oluyor ama yetmiyor bebeğim gün içinde sadece 1 saat uyuyo ve o 1 saate hiç birşeyi sığdıramıyorum🥺 24 saat bana yetmiyor.. kpss çalışmaya başlamak istiyorum ama imkansız gibi görüyorum yetersizlik hissi çok fazla bununla nasıl başa çıkıyorsunuz veya çıkabiliyor musunuz? Bu durum için Önerileriniz var mı ?