ful Diyarbakır gaziyasargil kadın doğum ve hastalıkları hastanesi ile ilgili düşünceleriniz nedir arkadaşlar??? Gerek doktorlari gerek hizmetleri hemşireleri genel temizlik hijyen v.s ???
Mnkse3 ful hijyen olmadığı kesin de Diyarbakır’da ki devlet hastaneleri çok pis 🤢 diğerleri için bişey diyemiyorum,Dicle memorial takipliydm doğumumu da orda yapmıştım
ful Mnkse3 memorial çok pahalı ordan geliyor bu temizlik bakım Bi zahmet olsun ama diğerleri hele ki bu dediğim vasat