Merhaba benim kızımda 15 aylık ve yemiyor yemeği ağzında tutuyor sonra çıkarıyor başından beri hiç sevmedi Ek gıda işini. Doktorunuza bende ergoterapist e mi gitmem gerekir demiştim bana çocuk gelişim uzmanına gitmeniz daha doğru olur demişti. Bende kararsızım hangisi etkili olur diye 🤔