Merhabalar 5 aylık bir oğlum var uyku problemimiz hat safhada gündüz sadece yarım saat uyur uyanır geri uykuya döndürmeye çalışırım kabul etmez hamakta uyuyordu sallanarak uyumayı bıraktırmaya çalıştığım için emerek uyumaya alıştı her şey daha zorlaştı sanki yarım saatte bir emmek için uyanıyor neyse bu ara gündüz uykularını mamma ana kucağında yapmaya başladı bunda uyuduğunda gündüz 1-1.30 saat civarı uyuyor uyuduğunda alıp yatağına koyunca uyanıyor ve ağlıyor neden bilmiyorum ama ana kucağında uyumak istiyor omurga gelişimi falan için sağlıklı mı korkuyorum var mı bu şekilde bebeğini uyutan yada bir önerisi olan 🥹