Kızlar alerjik nitrik için levmont kullanıyoruz ama dün gece öksürük krizine girdi hemen buhar falan verdim hastaydı ama ateş düşürücü haricinde bişey vermedim . Koşusturunca gecede öksürüğü arttı artık dusunmekten karnıma ağrılar giriyor 20 günde bir bile değil antbyotik kullanıyoruz nolcak anlamadım ne yapacağım bilmiyorum