nilsule hem gündüz hem gece olanını almıştık; oğlumun gaz sancısı çok oluyordu, masaj da işe yaramıyordu, sürekli ıkınıyordu. Bu damlaları doktorun önerdiği ölçüde verebilirsiniz, içeriği bir çok damlaya göre temiz; miniklerimizin acı çekmesinden iyidir. Benim oğlum 4,5 aylık oldu, artık eskisi gibi her gün kullanmıyorum, gün geçtikçe bu tarz takviyeye ihtiyaç azalıyor.