[silindi] gece ateşlendi ondan korkup götürdük ama ateşin onunla alakası olmadığını söylediler zaten 37.5tu. el muayenesiyle şişen yere baktıklarında içe göçme oluyor dedi doktor o yüzden tomografi istedi ordan çıktı. Doktor dedi zaten radyasyon alma taraftarı çok değiliz ama içe göçme oluyor çekelim dediler. Düşmeden sonra kusma, göz kayması vs bizi korkutacak hiç bişey olmadı anlamadık yani ☹️