Benimki cb-107 eylül de aldım hala kullanıyorum içine deterjanda döktüyorum ama bozulmadı henüz buhar miktarını ayarlama yeri var kenarında az buhar verirsen ıslak bırakmıyor yani ıslaklık olursada viledayla yerleri sildiğin ıslaklık gibi oluyor bunun dışında heryeri parlatıyor ben koltuklarımı da yıkadım çok kirliydi küçük bebeğim var kirletti ve gayet temiz yıkadı hiç iz kalmadı