Berenecedm konsepte gerek bile yok bence. Parti malzemeleri satan yerden beğendiğiniz süsleri alıp kendiniz süsleyebilirsiniz, ben kelebekler takmıştım perdeye mesela.
Nerdeyse 5 yaşa kadar çocuklar doğum günlerini tam anlamıyla anlayamıyor. 5 yaş itibariyle kendi isteğine göre hareket edersiniz, hem çok seviniyor hem de çok eğleniyorlar. Öncesinde bence gerek yok.