ikiprensesbebiss Doğumum yaklaştı normal epidural düşünüyorum , bel ağrısı kalıcı mı yaptıranlar yazabilir mi ?
uykusuzanne__ ikiprensesbebiss ben iki kere doğum yaptım bende kaldı hala da var ama yapıpta memun olan bel ağrısı olmayan insanlarda var kişiden kişiye değişiyor
hazal_karaca ikiprensesbebiss benim Allah’a şükür hiç bir ağrım yok 🙏 doğumdan sonra güzel bakarsanız kendinize kalıcı olmuyor🌸
bizdejantikizlardik ikiprensesbebiss Epiduralsiz yapmama rağmen bende de kaldı bel ağrısı 1 sene oldu.
prenses_prens_Annesi ikiprensesbebiss ben sezaryen oldum belden aşağı uyuşturuldu.bel ağrısı oluyo bende ya geçmedi 7 ay oldu .bulaşık yıkarken ,çocuğu kucakladigimda ,ayakta cok durduğumda ağrıyo 🥺
Bebislerhakkinda ikiprensesbebiss hala ara sıra cok yoruldugumda belimin iğne yapılan yerinde ağrı cikiyor malesef, önceden ne yaparsam yapım bel ağrısı diye biseyim asla olmazdi
gizemmumayy Ben doğumdan sonra bel ağrısı yaşamadım.4,5ay oldu.Ama bebekle ilgilenirken destekçim yok sürekli indir,kaldır.Eğil,kalk şu sıralar ağrım oluyor ara ara.Sanırım bel fıtığı oluştu sonradan doğumla alakasız dye düşünüyorum
-sevimlipolyanna- ikiprensesbebiss Ben de doğumdan sonra çok bel ağrısı çektim taa kii yazın yüzene kadar. Çok şaşırmıştım. Her sabah bel ağrısıyla uyanıyordum denize gittiğimizin günün ertesi sabahı sıfır ağrı. O zamandan beri bi daha ağrımadı çok şükür. Ama Epudurali kesinlikle tavsiye ediyorum. Konforlu doğumm
JuliJuli06 ikiprensesbebiss epidural ve spinal birlikte yapildi prenses dogum deniliyormus dogum sonrasi agrim acim olmadi ilk aylar bel agrim daha coktu suan ara ara yokluyor 14 aylik oldu bebegim hala gecmedi ozellikle ayakta biraz dursam yada az bi is yapsam hemen agrimaya basliyor eskiden boyle degildi
zeynepyusufaslan ikiprensesbebiss bende pek olmadı yani illa ki ilk hafta zorluyor ama sonra geçti . Omuz ağrısı kaldı bir süre doktorum ameliyathane soğuktu ondan olabilir dedi ama belki iğne yapılırken aşırı aşırı kastım omzumu ondan da olabilir
JuliJuli06 ikiprensesbebiss normal hic dogurmadim avantajlari nedir yada dezavantaji nedir bilemicegim icin bi karsilastirma yapamicam malesef