uykusuzanne__ Ya ben çok şükür rahat geçirdim. Toplamda 4.5 saatte doğurdum bunun sadece son yarım saati tam sancı çektim diyebilirim. Bu yarım saatte açıklık tam olunca oyle sancı çektim onun öncesi çekilebilir adet sancılarıydı.
Her bünye farklı karşılıyor doğumu ben doğum bittiği an kalkıp kendi işimi halledip bebeğime bakabildim destek aramadım kendim için bebeğim için. O yüzden benim gözüm de normal doğumun yeri çok iyi bir yerde, yengem de sezeryani gördüm o yüzden hiç istemedim sezeryan olmayı yine diyorum her bünye farklı olur doğum karşılaştırmak değil amacım ama yengemin doğumu sonrası risk olmadığı sürece sonuna kadar normal doğumdan ilerlemek istedim.