Kubra226 geç gördum kusura bakmayin. Bir sene gecti bizim surecimizden suanlik eski halinden iyi yani ilk zamanlarindan cok cok iyi. Anaokuna gidiyor. Arkadaslarina her seyi anlatmak istiyor herkes onu dinlesin istiyor iste o zamanlarda cumleye baslarken ben ben ben ben diye uzatiyor. Ama suana kadar bir cekinme ozguven problemi olmadi cekinmeden konusuyor. Birde benim gozlemlerime gore herseyi anlatmak istediginden sanki o an secemiyor ne konuscani o ara bocaliyo