1koalannesi Artimed marka kullanan oldu mu kızlar , Ovulasyon tarihlerini dikkate alıp beş gün üst üste yaptım hep negatif çıktı , ovulasyonun hiç olmama gibi bir ihtimali var mı?
Elfgrn 1koalannesi 5 gün daha birşey değil ki önünüzde uzun yol var daha kimi 14. Günlerde kimi 20. Günlerde görebilir yumurtlamayı yani sizin devam etmeniz gerekli testlere şuana kadar gormemeniz normal
churchil 1koalannesi 5 günle bişey öğrenemeyebilirsiniz devam etmeniz lazım. Eğer ovülasyon tarihlerini uygulamadan takip ediyosanız o da doğru olmayabilir
kelebegiminannesiyim 1koalannesi marka hakkında bir bilgim yok. Adetiniz bittikten 1 gün sonra başlayıp ovulasyon görene kadar devam edin. Bu 5. Gün de olabilir 20. Gün de olabilir kişiden kişiye değişir bu süreç. Ben mesela 16. Günde görüyorum yumurtlamayı. Hiç yumurtlama olmayabilir de. Diğer adetinize kadar herhangi bir çift çizgi görmezseniz o zaman yumurtlama görmemiş olursunuz ama daha 5 Gün çok erken.
A-E-Dymz 1koalannesi bende 5 gündür bu marka ile test yapıyorum ama yumurtlama olmadı. Diğer cevapları okudum devam etmeye karar verdim
1koalannesi Elfgrn adetim düzenli ve tahmini ovulasyon günlerinde yaptım aslında , ama devam edeyim yapmaya teşekkür ederim 🙏🏼 bir de ovulasyok belirtileri var akıntıda artış kasıklarda Ağrı gibi ama negatif çıkıyor
1koalannesi churchil adetim düzenli ve ovulasyon günlerinde yaptım aslında ama devam edeceğim yapmaya teşekkür ederim 🙏🏼
Elfgrn 1koalannesi Adetin bittiği ilk gün başlamak çok önemli bu konuda bazen adet ne kadar düzenli olsa da bazı aylar yumurtlama başlarında veya sonlarına yaşayabiliyor. Sen belirtilere tek takılma mutlaka ilk günden yumurtlama görene kadar devam et, baktın bu şekilde yaptigin halde hala görmüyorsun ya test bozuktur ya da yumurtlama olmamış olabilir.
1koalannesi Elfgrn teşekkür ederim devam edeyim o halde, düzenli olarak ilişki de oluyor bu arada 2 günde bir , şansa bırakmak istemiyorum 🥹
Erva23- Adet biter bitmez test yapmaya başlamanız gerekiyor. Her ay aynı zamanlarda olmayabilir yumurtlama düzenli devam etmek gerekiyor. Ayrıca her ay yumurtlama da olmayabilir. Bu ay es geçebilir