Merhaba anneler yaklaşık dört gün önce sezeryan ameliyat oldum ağrılarım ilk güne göre daha iyi ama ancak hala ayağa tek başıma kalkmakta ve normal yürümekte zorlanıyorum bu normal midir kaç güne kadar bu yaralar biraz daha iyileşir tecrübeli anneler yazarsa çok sevinirim