goktugunannesii_ Bebeğimin gözünün biri dünden beri kuru kuru çapaklanıyor gözünü sabah zor açtı hafif böyle yapışır gibi olmuş neden olmuştur sizce napmalıyım
Hurma_01 goktugunannesii_ 2 gün önce kızımın da öyleydi büyük ihtimal göz enfeksiyonu diye düşündüm bu aralar yaygınmış çünkü göz damlamız vardı onu kullandık geçti şükür. Sizin elinizde daha önce kullandığınız damla yoksa doktora götürün diğer gözede atıyor çünkü
Nrkzy goktugunannesii_ göz enfeksiyonu önce oğlum oldu sonra bana geçti doktora götürün göz damlası kullanınca geçiyor
Meri-Mel goktugunannesii_ Enfeksiyon olmuş canım ıslak pamuk ile temizleyin aşırı soğuk,sıcak su olmasın doktor size damla verecek hayırlısı ile 3-4 günde geçiyor
alyazlhaygtt Enfeksiyon olabilir demlenmiş çayı soğutup bir pamuk yardımıyla goun üstüne koyabilirsiniz o hem kızarıklığı hem capağı alır.
Toprak2006 goktugunannesii_ emziriyorsanız sütünüzü sağıp bir iki damla damlatabilirsiniz doktora gidene kadar rahatlatır bebegi
Nrkzy goktugunannesii_ ben göz doktoruna götürdüm ama çocuk doktoru da istersen damla yazabilirim demişti çocuk doktoru da olur yani
Toprak2006 goktugunannesii_ yok hiç korkma 6 aylık bebegim var geçen haftasonu aynı oldu sağıp iki gözüne çay kaşıkla damlattım doktorda damla verdi ama kullanmama gerek kalmadi süt geçirdi
Toprak2006 goktugunannesii_ sabah akşam yapın dediğim gibi zaten yarın doktora gidecekmişsiniz biraz rahatlatır bebeği o zamana kadar
goktugunannesii_ Nrkzy tamam o zaman şükür yarına kadar dursa daha kötü olur mu ki kendi doktorumuz baksın istiyorum