kızlar 2 gün oluyor doğum yapalı ben sezeryan doğum yaptım bebeğim ilk gün çok güzel emdi yetiyordu hastaneden çıktık geldik emzirmek için 2 saatte bir uyandırmayı deniyorum ama asla uyanmıyor uyansa bile 2 dkka sonra geri uyuyor memede ne yapmam lazım böyle aç kalıyor