Oğlum 56 günlük oldu mama içiyor aptamil sma similac bebelac gold kısacasi hemen hemen hepsinden kullandık gazımız yok ama 4 bazen 5 günde 1 kaka yapiyor ve kusması hala var bazen mamadan sonra kusuyor bazen belli bir süre geçtikten sonra kusuyor doktor normal dedi ama bilmiyorum neden böyle aptamil içiyor şuan humana toplanan sütler hemen isleme aliniyormus taze oluyormuş ne kadarı doğru bilmiyorum hipp çok şikayet okudum böcek çıkıyormuş içinden
Önerilerinize ihtiyacımız var🌹🌝