sevalg benm ilk kızımda saatli yatardı ikincide öyle yenidopanım var onuda öyle alıştırmaya başlıyorum yavaş yavaş aslında istikrarlı olmanıza ve sessiz ortama falan ihtiyacınız olabilir bizde herkes aynı saatte yatar aynı saatte kalkar çünkü bilemiyorum belki genetik olarak bana çekmişlerdir 🤷🏻♀️ her bebek farklı olabilir ama doğduklarında hiç bişey bilmedikleri için siz öğretiyosunuz bir nevi bazı şeyleri ve siz düzene sokuyosunuz inşallah düzelir uykusu canım 🤗 kuzenimde mesela dertli bu konudan ama kızı uyandığında acıktım sıkıldım tv izliycem vs dediğinde hepsini yapmış ne isterse şimdi hâlâ aynı aslında hayırdan anlaması gerekiyordu ve her istediğini yapmaması gerekiyodu anne yüreği dayanmıyo tabiki ama gece 4 de kalkıp çorba kaynatamam yani heleki uyku düzenine sokmak istediğim bi çocuğa asla bazı hatalar var yapılan niye anlattım bilmiyorum ama örnek olarak anlatmak istedim sanırım 🙈😂